Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 11, 2010

Jauhi Jusmate 5 Tiruan

Jauhi Jusmate 5 Tiruan

Jaga-jaga dengan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5) yang kini semakin berleluasa dipasaran. Inilah nasihat Datuk Dr Che Rozmey (DDR) kepada pengguna yang ingin menggunakan produk JM5 ketika ditemui disini.

Menurut DDR, pengguna dinasihati supaya berwaspada dengan produk pelangsingan JM5 tiruan yang hanya menggunakan tepung dan susu bayi semata-mata. “Produk pelangsingan JM5 tiruan boleh didapati dimana-mana sahaja dan ianya tidak langsung mendatangkan kesan seperti pengguna inginkan,” katanya. Katanya lagi, cara pembungkusan produk tiruan itu berbeza daripada produk yang asal dan warna kandungan produk itu juga melihatkan perbezaan yang agak ketara.

“Jadi, kepada mana-mana pengedar HPM bersifat tidak jujur yang berkemungkinan menjual produk tiruan secara runcit tindakan tegas akan diambil dan hak penjualan produk akan ditarik oleh pihak HPM. “Pengguna-pengguna juga dinasihatkan supaya membeli produk pelangsingan ini secara terus dari HPM ataupun melalui pengedar sah HPM yang akan dihantar terus kepada pengguna ".

“Selain itu, pengguna juga diharapkan jangan mudah tertipu dengan membeli produk HPM di tempat terbuka seperti di Giant, Tesco, kedai runcit, kedai jamu dan kios yg berada di pasaraya yang menawarkan harga murah kerana ianya adalah produk tiruan, kata Ketua Pegawai Eksekutif Herba Prima Marketing Sdn Bhd (HPM) itu ketika ditemuramah.
Photobucket
Kotak Jusmate 5 yang ORI ada label dR Rozmey baru 2 bulan (bulan June 2010) di lancarkan.. yg penting.. dapatkan dari pengedar yang sah atau HQ dan ianya dikeluarkan dari HQ HPM terus kepada pengguna dgn perkhidmatan Skynet secara percuma. Ini adalah jawapan bagi produk yg ORIGINAL.. tiada lagi kekeliruan tentang yg ORI atau TIRUAN.. ini jelas DDR war2 kan.



Perhatian !!!
Perbezaan produk ORI dengan TIRUAN adalah dari segi bau, warna dan label dR Rozmey.
  • ORI ~ Adalah lebih halus, cerah dan sebati bila dibancuh
  • TIRUAN ~ Agak kasar, berwarna kuning, berbau tepung dan berketul2.
Pengakuan Pengguna produk Jusmate 5 TIRUAN !!!

No comments:

Post a Comment